Om værdibevarelse og investeringssikkerhed
Fabriksservicen bevarer Siedles knowhow fra mange årtier – og vores kunders investeringer.
Erstatning og udskiftning
Siedle produkter har en lang levetid, men de er ikke uforgængelige. På et eller andet tidspunkt skal de repareres, og der er brug for reservedele. På det tidspunktet viser det sig så, hvordan en producent tackler temaet. Skal kunden forny hele anlægget eller kun den del, der er defekt?
Siedle har sørget for, at dets produkter kan repareres i årtier efter købet. I andre tilfælde stilles aktuelle udskiftningsmodeller til rådighed.

Selv 30 eller 40 år gamle anlæg kan for det meste repareres. Siedle forsøger altid at hjælpe og sørge for erstatning. Afgørende er dog ikke den enkelte reservedel, men at værdien af de installerede systemer bibeholdes. Hvis man f.eks. har et 6+n-anlæg fra 1960’erne, får man i dag aktuelle telefoner og dørstationer hertil.

Arbejdstid, modeltilstand, fejlbillede og hyppighed for svigt er de afgørende kriterier, når der skal træffes beslutning, om produktet skal repareres eller udskiftes.

Siedle fabriksservice
Siedle fabriksservicen reparerer ikke kun, men rådgiver også vores kunder da det nogle gange er mere økonomisk at købe et nyt anlæg end at istandsætte et gammelt anlæg igen og igen. Også i dette tilfælde er det ofte muligt at bruge allerede eksisterende kabinetter og ledningsføringer. Vi råder over dele, kapacitet og maskiner for at kunne levere reservedele også mange år efter, og fabriksservicen beskæfter medarbejdere, der har arbejdet hos Siedle i mere end 30 år. Deres erfaring og viden om enheder, der ikke findes længere, er en uudtømmelig kilde. Det er naturligvis ikke gratis. Men det er et arbejde, der betaler sig.

Siedle beskytter kundernes investeringer. Det er også en grund til, at man ikke kun skal kigge på anskaffelsesprisen, men også på produktets kontinuitet. De virkelige omkostninger viser sig først efter flere år.
Produkter til udskiftning og modernisering
© 2019 S. Siedle & Söhne OHG
TOP